Kiedy zgłaszać reklamację przy lakierach hybrydowych? [Porada eksperta]
Jakie reklamacje są uwzględniane przy lakierach hybrydowych?
Lakiery hybrydowe mają nam zapewnić piękne, błyszczące paznokcie przez minimum 2 tygodnie. Ale, jak wiesz, każdy paznokieć jest inny. U jednej osoby hybryda trzyma się tydzień, a u innej nawet ładnie wygląda po 3 tygodniach. Wszystko zależy od tego, jaką mamy płytkę, jaką wykonujemy pracę, jak często narażamy nasze paznokcie na kontakt z detergentami. Nie możemy zatem iść np. z reklamacją, że nasze paznokcie zamiast 14 dni, trzymały się 10 dni.
Natomiast na pewno możemy iść, gdy zobaczymy że: 1) hybryda odchodzi od płytki w ciągu ok. 3 dni od jej zrobienia, 2) skórki dookoła paznokci są mocno zaczerwienione lub opuchnięte, 3) hybryda pomarszczyła się lub odprysła. Mogą to być objawy np. przeterminowanej hybrydy, złych warunków higienicznych, brudnych narzędzi pracy itp.
Każdą wadę/defekt, który zauważysz po zrobieniu hybrydy, masz prawo zgłosić do salonu, w którym została wykonana usługa. Pamiętaj, by ustrzec się przed reklamacjami, najlepiej wybierać salony sprawdzone, z polecenia, które wzbudzają nasze zaufanie. Nawet jeśli w trakcie usługi zauważysz, że np. narzędzia są brudne lub coś innego cię zaniepokoi, masz prawo przerwać usługę, zgłosić problem i nie zapłacić za nią.
Pamiętaj, że odpowiedź naszego eksperta ma charakter informacyjny i nie zastąpi wizyty u lekarza.
Inne porady tego eksperta