Wyjątkowy event o pielęgnacji ciała. Gościem honorowym DermDoctor

2023-02-23 14:27

17 lutego w Warszawie odbył się specjalny event CeraVe poświęcony pielęgnacji ciała. W wydarzeniu uczestniczyli influencerzy, skinfluencerzy, lekarze dermatolodzy. Wśród gości pojawił się także DermDoctor, charyzmatyczny dermatolog i influencer, znany milionom użytkowników TikToka.

CeraVe
Autor: materiały prasowe

Motywem przewodnim eventu było hasło #MoisturiseLikeADerm – Dermatologiczna Pielęgnacja Dla Każdego, zgodne z misją CeraVe szerzenia edukacji o tym, aby dbanie o skórę całego ciała było oczywiste i stało się codzienną, przystępną rutyną. Pielęgnacja twarzy jest dziś bowiem powszechna, a o całym ciele zdarza nam się zapominać, jak zauważali goście eventu. Wiedza o pielęgnacji została przekazana w formie specjalnego wystąpienia dr Shah. "Używanie odpowiednich produktów do nawilżania ciała może być skuteczną prewencją przed powstawaniem, ale też nawrotami objawów chorób skóry" – mówił gość honorowy spotkania. Jak rozległą wiedzę ma DermDoctor można było przekonać się podczas przemówienia, w którym dzielił się dermatologicznymi faktami i ciekawostkami na temat nawilżania skóry. Największe zainteresowanie wzbudziły wymienione przez niego dwa gamechangery w dbaniu o zdrową i piękną skórę: unikanie zbyt gorących kąpieli oraz nawilżanie ciała, kiedy skóra jest jeszcze wilgotna. Wiedzę o pielęgnacji uczestnicy eventu zaczerpnęli również z edukacyjnego #SkinChatu z udziałem wyjątkowych gości: prof. dr n. med. Wioletty Barańskiej-Rybak, dermatolożki z Kliniki Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, skinfluencerki Katarzyny Wegner-Malczyk @myskinstoryy oraz influencerki i modelki Sylwii Butor @sylwia_butor. Partnerstwo CeraVe z pasjonatami – influencerami lifestylowymi, skinfluencerkami – wynika z misji upowszechniania wiedzy na temat pielęgnacji.

CeraVe
Autor: materiały prasowe

Bestsellery nawilżające od CeraVe

Nie bez powodu marka CeraVe organizuje event poświęcony nawilżaniu ciała – słynie bowiem z linii produktów nawilżających. Jej bestsellerami są: Nawilżający Balsam w kultowym słoiczku oraz Nawilżająca Emulsja z wygodną pompką. Uczestnicy wyjątkowego eventu mogli wejść w interakcje z produktami w wersjach XXL! W przestrzeni pojawiły się „Skintallacje”, czyli gigantyczny Balsam Nawilżający, do którego można było wejść i zanurzyć się w gąbeczkach w kształcie ceramidów, charakterystycznych dla marki CeraVe i jej produktów. Furorę zrobiła też Instagram i TikTok friendly strefa z Nawilżającą Emulsją, w której można było zaimitować „ceramidowy” prysznic w formie kolorowego konfetti.

CeraVe
Autor: materiały prasowe

Trzy kluczowe ceramidy i innowacyjna technologia MVE

Niezwykłość produktów polega na tym, że naprawdę wzmacniają barierę ochronną skóry – nawilżają ją i chronią przed wysuszeniem, stanami zapalnymi, swędzeniem. Zawierają kwas hialuronowy, a ich wyróżniającymi składnikiami, znajdującymi się w każdym produkcie marki, są 3 kluczowe ceramidy, identyczne do tych występujących w ludzkiej skórze. Ceramidy nazywane są częścią „cementu międzykomórkowego”, ponieważ scalają komórki niczym cegły w murze. I to nie wszystko. W formule wykorzystana została technologia MVE (na rynku kosmetycznymi stosowana wyłącznie przez CeraVe). MVE polega na zamknięciu substancji aktywnych w owalnych pęcherzykach i stopniowym ich uwalnianiu, co wydłuża pielęgnacyjne działanie produktu. Dermokosmetyki CeraVe są bezzapachowe, hipoalergiczne, niekomedogenne, odpowiednie do skóry twarzy i ciała. Dla całej rodziny już od 2. miesiąca życia.

CeraVe
Autor: materiały prasowe